گیتی پسند متوقف شد

گیتی پسند متوقف شد




 

 


گیتی پسند متوقف شد


تاریخ : شنبه ،
17 مهر 1389

تيم فوتسال گيتي پسند اصفهان با توقف در شهرآورد اين شهر فرصت صعود دوباره به صدر جدول رده بندي مسابقات فوتسال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور را از دست داد.


هفته نهم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15 جمعه با برگزاری سه دیدار در شهرهای اصفهان، مشهد و قزوین پیگیری شد.

در دیدارهای جمعه جدال دو تیم همشهری فیروزصفه و گیتی پسند اصفهان به نتیجه تساوی 3 بر 3 انجامید، علم و ادب مشهد شکست 2 بریک را به تیم راه ساری تحمیل کرد و تیم لبنیات ارژن شیراز نیز در سالن شهید بابایی قزوین با نتیجه 5 بریک میزبان خود آرش بتن را از پیش رو برداشت.

حساس‌ترین دیدارجمعه بین دو تیم گیتی پسند و فیروز صفه اصفهان در سالن پیروزی این شهر برگزار شد. گیتی پسند که می توانست با پیروزی در این بازی مجددا به صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال صعود کند با نتیجه تساوی 3 بر 3 متوقف شد و هفته نهم لیگ برتر فوتسال را با ایستادن بر سکوی دوم پشت سر گذاشت.

در این بازی برای تیم گیتی پسند محمد وزیرزاده (15)، مسعود دانشور (19) و احسان زحمتکش (20) گلزنی کردند و گل‌های تیم فیروز صفه نیز توسط محمد زارع (19)، مهرداد جابری (20) و فرشاد شارقی (25) به ثمر رسید. با این تساوی گیتی پسند 16 امتیازی شد و پایین‌تر از گسترش فولاد تبریز بر سکوی دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال ایستاد. فیروز صفه نیز با 11 امتیاز در رده هشتم جدول جای دارد.

راه ساری نیز می توانست با تحمیل شکست به تیم علم و ادب به صدر جدول صعود کند اما در مشهد با نتیجه 2 بریک تن به شکست داد و با 15 امتیاز به رتبه چهارم جدول سقوط کرد. این پیروزی خانگی علم و ادب را 10 امتیازی کرد و به رده نهم جدول فرستاد.

نتایج دیدارهای هفته نهم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
* فولاد ماهان سپاهان 2 - دبیری تبریز یک
* پرسپولیس تهران یک - گسترش فولاد تبریز 2
* شرکت ملی و حفاری ایران 6 - کیش ایر قم 3
* آرش بتن قزوین یک - لبنیات ارژن فارس 5
* فیروز صفه اصفهان 3 - صنایع گیتی پسند اصفهان 3
* علم و ادب سایپا مشهد 2 - راه ساری یک

- جدول رده بندی مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در پایان دیدارهای امروز به شرح زیر است:
1- گسترش فولاد تبریز 17 امتیاز (8 بازی)
2- گیتی پسند اصفهان 16 امتیاز - تفاضل گل 14+ (8 بازی)
3- فولادماهان سپاهان 16 امتیاز - تفاضل گل 3+ (9 بازی)
4- راه ساری 15 امتیاز - تفاضل گل 3+ (8 بازی)
5- شهید منصوری قرچک 14 امتیاز - تفاضل گل 9+ (8 بازی)
6- شرکت ملی و حفاری ایران 14 امتیاز - تفاضل گل 3+ (8 بازی)
7- لبنیات ارژن فارس 14 امتیاز - تفاضل گل 2+ (9 بازی)
8- فیروز صفه اصفهان 11 امتیاز (8 بازی)
9- علم و ادب مشهد 10 امتیاز (8 بازی)
10- پرسپولیس تهران 9 امتیاز (8 بازی)
11- کیش ایر قم 7 امتیاز (9 بازی)
12- دبیری تبریز 5 امتیاز (9 بازی)
13- آرش بتن قزوین یک امتیاز (8 بازی)


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل